Jönköping

Hej!
Förlåt för dålig uppgradering men ska förbättra mig, jag är i Jönköping för Fredrik min tvillingbror är på hallbybollen har shoppat lite idag. Jag köpte en svart tröja och GIRLFRIEND justin bieber andra parfym blev as glad när jag hittade den, kom en haul video på söndag elr på måndag morgon för då har jag sovmorgon. Bloggar mer imorrn. Mamma och jag ska till stan då oxå så kanske köper lite mer saker då. Har tagit ett till hål i örat, bild kommer bilden kommer ifrån i går precis efter jag hade tagit hål var tvungen att ha på ett litet örhänge då.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/4018665/images/2013/pic_50e72711ddf2b341cf44fe3c.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0