You're still the one.

Hejhej. Igår vet jag att jag inte bloggade men hade seriöst inget att skriva om. Jag städade, och rensade lite i mitt rum. Tog bort massa onödiga saker och tog bort bokhyllan som mest var i vägen. Jag fixade så att mitt smink inte bara var en röra och satte ut allting ordentligt. Sen tittade jag på Gossip Girl, Vampire Diaries och The Walking Dead. The Walking dead är ganska läskigt men fett spännande, haha. Tycker att det är roligt att Både Vampire Diaries och The walking dead har samma förkortning, haha. (TVD&TWD) Ska träna sen, vet inte om jag gör nåt mer.. Om jag inte uppdaterar här gör jag antagligen det på min egna blogg: http://nattsatd.se/emmaakerman Puss /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0